Z nową agencją Johnnie idzie dalejZ nową agencją Johnnie idzie dalejZ nową agencją Johnnie idzie dalejZ nową agencją Johnnie idzie dalej
Po prosu radość zamiast żmudnego doskonalenia się (źr. Johnnie Walker)

Z nową agencją Johnnie idzie dalej

Z nową agencją Johnnie idzie dalej
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Radość zaprowadzi cię dalej. Tak przynajmniej twierdzi Johnnie Walker. Po szesnastu latach marka zmieniła swoje flagowe hasło.

Szesnaście lat wystarczyło, żeby hasło „Keep walking” (Nie zatrzymuj się) stało się sloganem niemal kultowym. Było kojarzone z whisky Johnnie Walker niemal na równi z ponad stuletnim logo – idącym dżentelmenem narysowanym przez ilustratora Toma Browne’a. Bardzo często w kreacjach wystarczyło tylko użyć tego zwrotu, aby od razu przyciągnąć uwagę konsumenta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja